15

Tankar blir till ord

Jag tror inte man värdesätter eller tar till vara det man har förren det är försent. Man saknar inte det man har innan det är borta.

Nä det är inte så farligt som det låter! Johan är ute och äter med sina arbetskompisar och saknar honom lite väl mycket nu.. trots att det bara var 5 timmar sen han for hemifrån. Usch, jag vill aldrig mer vara ensam! Kan kanske vara så att den romantiska komedin på tvn, alla tända ljus och insikten om att mitt fredagsmys-sällskap är den alltid pålitliga, lite egensinnade men numera otroligt mysiga elvis som gör att jag inte tycker att situationen är nå rolig.. vill ju krypa upp i J:s famn.... eller åtominstånde somna på varsitt soffhörn som en vanlig fredagkväll...Nämnde ja att vi inte är ifrån varann speciellt mycket och enbart mellan strax före halv 7 och halv 5 nu sen jag slutade jobba..

Sentimental-punkt-nu

Nä nu ska jag kika lite på blocket, kolla om jag hittar något att se på tvn och fortsätta att dricka vatten ur vinglas.

Slutsats: Jag saknar johan nått så offantligt OCH det känns lite lyxigare att dricka vatten ur ett vinglas istället för ett vanligt glas.

 

Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0