15

Mys!

Har hållt på och plockat hemma idag och förbrett lite inför våran mini semester. Nu ska jag strax gå och dusha och packa klart min väska och invänta min stora kärlek. Sen ut till njurunda och byt-låna bil med svärföräldrarna och ut på en snörökig och jävlig e4:a . Jag som har blivit så fruktansvärt åkrädd med johan sen jag vart gravid kommer antagligen inte kunna slappna av överhuvudtaget på resan ner. Men men vad gör de om hundra år??
 
I vilket fall som helst så ser jag verkligen fram emot den här helgen, ensam med min älskade i en främmande stad, bo på fint hotell, slippa alla måsten och bara råå om varandra. 
 
Kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag älskar den här människan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0