15

BB-Väska

Har kikat runt på nätet en massa, fått råd av vänner och liknande och nu tror jag att jag har kommit fram till det jag ska ha med.. på ett ungefär iallafall :)
 
Till Bebisen
3-4 bodys+nederdelar/pyjamasar i storlek 50-56
Bomullsmössa
Ett par strumpor
Overall för hemfärd
Filt
Ett par blöjjor
Våtservetter
Babyskyddet (basen sätts in i bilen en tid innan beräknad BF)
 
Till mig
Laddad kamera + tomt minneskort
Telefonladdare
Shampoo + Rollon
Tandkräm + Tandborste
Några trosor (ej favoriterna)
Bindor modell stor
Hårsnoddar
Värmekudde
Foppatofflor
Tjocksockor
Vattenflaska
Amningsbh + inlägg
Mjukt toapapper (många har tipsat om detta då landstingets toapapper ofta är väldigt hårt och gör ont...)
Mjukisbyxor x 2, linnen, strumpor
 
Till Johan
Extra kläder typ mysbyxor och tshirtar
Lösa pengar till mat
Snus (...går inte att få tag på på sjukhuset och vill inte ha en irriterad partner!)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0