15

2012-12-20

Var till Barnmorskan idag på förmiddagen för att ta lite prover och så skulle hon känna ifall barnet hade fixerat sig. Alla prover såg jätte fina ut, hjärtljuden var precis som dom skulle och barnet hade defenitivt fixerat sig.. Tydligen låg han väldigt långt ner, så barnmorskan försäkrade sig om att jag visste vart förlossningen ligger någonstans på sjukhuset och skickade hem mig med orden att "det är mest troligt att barnet kommer tidigare än beräknat med tanke på hur långt ner han ligger" Halvstressad!!!!! 
 
 Åkte till Katta och drack lite kaffe och lekte praktikant på hennes jobb efter jag varit till BM och sen for jag hem och packade klart BB-Väskan, så himla skönt att ha den klar för färd! Den ska nog få ta plats i skuffen redan nu tillomed..
 
MEN! Håller tummarna för att våran lilla plutt vill bli ett januaribarn nu bara.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0